7 класс


№ урока

Дата

Тема урока

Интерактивные упражнения

Домашнее задание

Тема 1. Информация и информационные вопросы (2 ч)

1

 

Информация и её свойства

Информация и её свойства

§ 1

2

 

Представление информации в компьютере

Компьютер и информация

 

Информационные процессы

 

Передача информации

§ 2

Тема 2. Представление о логике высказываний. Множества и операции над ними (5 ч)

3

 

Логика высказываний

Видеоурок "Логика высказываний"

§ 3

4

 

Логические операции И, ИЛИ

Видеоурок "Логические операции И, ИЛИ"

§ 4

5

 

Множества

Видеоурок "Множества"

§ 5

6

 

Операции над множествами

 Видеоурок "Операции над множествами"

§ 6

7

 

Использование логических операций для построения поисковых запросов в Интернете

 Видеоурок "Использование логических операторов для построения поисковых запросов в сети Интернет"

§ 7

Тема 3. Основные алгоритмические конструкции (12 ч)

8

 

Повторение основных понятий темы «Алгоритмы и исполнители»

Исполнитель чертежник

§ 8

9

 

Исполнитель Робот

Исполнитель Робот

§ 9.1, 9.2

10

 

Исполнитель Робот

Циклические алгоритмы

§ 9.3, 9.4

11

 

Алгоритмическая конструкция «повторение»

 

§ 10

12

 

Использование условий

 

§ 11

13

 

Алгоритмическая конструкция «ветвление»

 

§ 12

14

 

Использование алгоритмических конструкций для исполнителя Робот

 

§ 13

15

 

Язык программирования Pascal

 

§ 14.1,14.2

16

 

Язык программирования Pascal

 

§ 14.4, 14.5

17

 

Организация вычислений

 

 

18

 

Реализация алгоритмов работы с целочисленными данными

 

 

19

 

Обобщающее повторение по теме 3

 

 

20

 

Контрольная работа по теме 3(1 ч)

 

 

 

21

 

 

 

 

22

 

 

 

 

23

 

 

 

 

24

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

27

 

 

 

 

28

 

 

 

 

29

 

 

 

 

30

 

 

 

 

31

 

 

 

 

32

 

 

 

 

33

 

 

 

 

34

 

 

 

 

35

 

 

 

 




 





























































































Заданне пераслаць на адрес sweta.iljchik@gmail.com


 §20  Лінейная функцыя і яе графік

        паўтарыць тэарытычны матэрыял с. 227-235
        выканаць практыкаванні 
           №3.327, №3.328
          Для таго каб вызначыць ці належыць пункт графіку функцыі, трэба падставіць каардынаты пункта ў функцыю. Напрыклад
у=3-4х   А(0;-1), значыць  х=0,  у= -1. Падстаўляем у функцыю
  -1= 3-4·0
  -1=3-0
  -1≠3, значыць пункт А(0;-1) не належыць графіку функцыі.
  В(-2;-5)  х=-2  у=-5
  -5= 3-4·(-2)
  -5=3+8
  -5≠11, значыць пункт В(-2;-5) не належыць графіку функцыі.
 С(5;-17)  х=5 у=-17
 -17=3-4·5
 -17=3-20
-17=-17, значыць пункт С(5;-17)  належыць графіку функцыі.
№3.331
у=3х-1
х
1
2
у
2
5

   № 3.332
   Д/з №3.369 с.247

 факультатыў 
 Прамавугольны трохвугольнік: прыметы роўнасці. Дзве выдатныя тэарэмы: аб катэце,  які ляжыць супраць вугла ў 30°, і медыяне, праведзенай да гіпатэнузы.

 Тэарэма : Катэт, які ляжыць супраць вугла ў 30°, роўны палавіне гіпатэнузы.
 Тэарэма : Медыяна ў прамавугольным трохвугольніку праведзеная да гіпатэнузы, роўна палове гіпатэнузы.


Задачи для закрепления
1. Найти: 
2. АВ=12см. Найти: ВС
3. PD = 1,2cм. Найти: PQ

4. АВ = 4,2см. ВС = 8,4см. Найти: B
5.DCM = 70° Найти: DAM
6. C = 90°, PC = СM; CA = 8 см Найти: MP.

7. Один из углов прямоугольного треугольника равен 60°, а сумма гипотенузы и меньшего катета равна 18 см. Найдите гипотенузу и меньший катет.

Дано: ΔАВС, С=90°, А=60°, АВ+АС=18см
Найти: АВ, АС.
Решение:
В=90° – 60°=30°, значит, АС – меньший катет, тогда

АС=0,5АВ
АВ+0,5АВ=18
АВ=12см, АС=6см
Ответ:
 АВ=12см, АС=6см.

8. В прямоугольном треугольнике АВС С=90° и А=30°, проведена медиана СМ и биссектриса MD ΔСМА. Найдите MD, если ВС=23см.

Дано: ΔАВС, С=90°, А=30°, СМ-медиана С, МD – биссектриса ΔСМА, ВС=23см.
Найти:
 MD.
Решение:
Т.к. СМ – медиана, то СМ-ВМ=МА=0,5АВ

Т.к. А=30° и ВС=24см, то АВ=46см и = СМ=ВМ=МА=23см.
Т.к. СМ=МА, то ΔСМА равнобедренный, следовательно, МD – высота.
Т.к. А=30°, АDM= 90° и МА=23см, то MD=0,5МА= 11,5см.
Ответ: 
MD=11,5см.

 
 § 27  Пра задачы на пабудову
    Аперацыі, якія можна выконваць лінейкай: пры дапамозе лінейкі можна правесці (пабудаваць):
а) адвольную прамую;
б) прамую, якая праходзіць праз два пункты.
Аперацыі, якія можна выконваць цыркулем: пры дапамозе цыркуля можна :
а)пабудавацьадвольную акружнасць і акружнасць(дугу акружнасці) з дадзеным цэнтрам і радыусам, роўным дадзенаму адрэзку;
б) адкласці адрэзак, роўны дадзенаму адрэзку, на некаторой прамой.
Замацаванне: выканаць практыкаванні №1-3, с. 151

Д/з  § 27, практыкаванне №4-5 
Для праверкі
  §20  Лінейная функцыя і яе графік

        паўтарыць тэарытычны матэрыял с. 227-235
        выканаць практыкаванні 
        № 3.315   f(-1)= -2*(-1)-12=2-12=-10
        № 3.316    аналагічна нумару  3.315
        № 3.317  а) знайсці значэнне у, калі х=2; б) знайсці значэнне х,  калі у=3.                
        № 3.318 
        № 3.319 
        Дамашняе заданне с.246 № 3.360, №3.362
     






Тэст Лінейныя няроўнасці з адной зменнай

Тэст Прыметы роўнасці прамавугольных трохвугольнікаў

Тэст Лікавыя няроўнасці

Комментариев нет: